Wsparcie IT 24/7
Naszym głównym przedmiotem działalności są usługi wsparcia IT dla aplikacji oraz usługi informatyczne dla firm wszelkiego rodzaju. Wiele firm nie docenia roli wsparcia dla swoich stron internetowych, aplikacji, systemów, serwerów oraz e-maili. Świadczymy wsparcie 24/7 z jednogodzinnym czasem pierwszej reakcji ora różnymi czasami na rozwiązanie problemu w zależności od jego priorytetu.
baza wiedzy
Tworzenie konkrentej bazy wiedzy na temat każdej aplikacji ułatwia i przyspiesza naprawianie problemów oraz wdrażanie nowych specjalistów zajmujących się aplikacją. W Infinity prowadzimy spis danych dostępowych każdego klienta oraz listę znanych problemów wraz z ich rozwiązaniami krok po kroku.
3 formy kontaktu
Mając dostęp do wsparcia Infinity możesz w każdej chwili skontaktować się z nami na jeden z trzech sposobów: e-mail, telefon lub chat. Nasi specjaliści zawsze czekają na Twój kontakt i rozwiązywanie Twoich problemów jest ich priorytetem. Każde zgłoszenie jest odnotowywane w naszym systemie Helpdesk.
wsparcie ITIL 24/7
Wsparcie oparty o znaną na całym świecie i stosowaną przez liderów rynku metodyką zarządzania IT zwaną ITIL gwarantuje najlepsze efekty oraz jakość serwisu. Oferujemy wszystkie najważniejsze procedy ITIL w naszym wsparciu aplikacyjnym: Incident, Problem, Change, Configuration i Knowledge Management.
rozbudowane raporty
Rozbudowane raporty i elastyczna umowa to coś co odróżnia nas od konkurencji. Płacisz niską cenę za wsparcie IT dlatego, że naszym zdaniem w IT płaci się za spokój, a nie za ciągłe rozwiązywanie problemów. Naszym zdaniem IT powinno działać prewencyjnie, aby problemy nie powstawały i powinno być niewidoczne.